Helt okej dag

Hejhej drog ju som sagt till stan med valerie, efter det så drog vi till hageby, lämna in en lapp om paron ska praoa i fräckafröken så kom dit oh fika vecka 49 och 50 hihi. Sen drog vi till Hh det va ganska mycket folk där träffa maribel checka pilar claudio rikard leyla teresa och massor mera av roligt folk, sen efter det drog jag mane valeie marina och miran hemåt kom hem där va anamaria och min syster, dom hjälpte mig med en sak i no som jag behövde göra sen kolla vi på mitt feta syrianska bröllop, dom drog hem med 11 spåret. Hoppade in i duschen direkt och nu e jag klar ska sätta på en film sen sova natti <3
Min söta fina mamma köpte även dethär till mig idag tack mami <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0